Jaha, ännu en blogg om ingenting...

Jag heter Johanna, men kallas kort och gott för Jonna. Min blogg som jag valt att kalla fina grinden kommer att handla om just grindar, staket, planteringar och trädgårdskonst. När jag och min man var på bilsemester genom våra grannländer i Öst blev vi båda väldigt fascinerade av de gamla lummiga trädgårdarna som inramades av otroliga hantverk i form av staket och grindar, men även en del annat smått och gott.
När vi kom tillbaka hem till Sverige fortsatte mitt intresse att växa och jag upptäckte att vi även i vårt land har en fin tradition av detta hantverk. En tradition som jag tycker är värd att bevara och det enda sättet som jag kan bidra till detta är att visa Er, mina läsare, hur vackert det egentligen är.

Jag hoppas att någon kommer att finna min blogg intressant, eller att det finns fler därute som delar mitt intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0